29 Mart 2014 Cumartesi

Blogumuzun yaptığı özeller (Minecraft haritaları vb.)

Merhaba arkadaşlar.Bu gün sizlere kendi ellerimle yaptığım bir minecraft haritasını sunucağım.
üzgünüm resimler koyamadım.Bu ilk haritam yani yorumlara kötü olmuş falan yazmassanız sevinirim. :)
İşte haritanın linki:

Haritayı indirmek için tıklayın.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Merhaba arkadaşlar. Ben Gökay bu gün sizlere yeni bir harita hazırladım. Bu bir eğlence haritası arkadaşlar.
Burda size yapabileceğiniz bir kaç etkinlik hazırladım. Umarım beğenirsiniz :) .
İşte haritanın linki:

Haritayı indirmek için tıklayın.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Merhaba arkadaşlar. Ben Gökay bu gün sizlere yeni bir map hazırladım. Umarım beğenirsiniz. Bu bir bilmece mapi. Komut Bloğu ile bir kaz soru hazırladım. Ama şuna dikkat edin yataklara yatmayı ihmal etmeyin sakın!
Çünkü eğer yanlış yapıp ölürseniz başka bir yerde doğarsınız!
Yanda komut bloğu ile "Gece yap , Sabah yap" verdim arkadaşlar.
İste haritanın indrme linki:


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Merhaba arkadaşlar ben Gökay. Bu gün yeni bir mapimle karşınızdayım. Command Block (komut bloğu)
kullanmayı bilmeyenler için bir map hazırladım. Mapi yapmam tam 3 gün sürdü. Bürsürü command block
ile ilgili bilgi edindim ve onları bu mapte sergiledim.
İşte haritanın indirme linki:


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Merhaba arkadaşlar ben Gökay. Bu gün yine bir map ile sizlerleyim. Bu seferki mapim hızlı xp kasma ile ilgili.
Karışık red stone devreleri yok ama isterdeniz bunu bir survivalda deniyebilirsiniz.
İşte haritanın linki:
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüntülenme sayısı